Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weds Sport wheels - where to buy them?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weds Sport wheels - where to buy them?

Does anyone know where I can get Weds Sport wheels from?
    In particular the Weds Sport SA90 in gunmetal.

Thanks.

I'm going to get a set of SA70 tofu.....I may get mine from hk...you want me to get a quote for you?
    Mugen Whore #2

ヒール&トウのやりかた
    1)ブレーキを踏む
    2)クラッチを切る
    3)シフトダウンしなから、
      アクセルをぶかす
    4)クラッチをつなぐ
    :blah:
    インテ君と共に歩み続けて早1年・・・いろんな所へ出かけ楽しく過ごしてきましたが、事情により手放すこと となりました。(T0T)
    人生で初めて走る楽しさを教えてくれた「インテグラ TYPE R」・・・初めて走った時は何もかも衝撃的でした。今でも走る楽しさは変わらないですが。。。残念です。今 まで本当に感動をありがとう!

Comment

yeah that would be great!!

Comment

pm me with spec of the rim...offset and size
        Mugen Whore #2

ヒール&トウのやりかた
        1)ブレーキを踏む
        2)クラッチを切る
        3)シフトダウンしなから、
          アクセルをぶかす
        4)クラッチをつなぐ
        :blah:
        インテ君と共に歩み続けて早1年・・・いろんな所へ出かけ楽しく過ごしてきましたが、事情により手放すこと となりました。(T0T)
        人生で初めて走る楽しさを教えてくれた「インテグラ TYPE R」・・・初めて走った時は何もかも衝撃的でした。今でも走る楽しさは変わらないですが。。。残念です。今 まで本当に感動をありがとう!

Comment

I can get from japan, pm me

Comment

Working...
          X